تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


دسته بندی سایت

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 202

چگونه دروغگو ها را تشخیص دهیم( نکات طلایی برای تشخیص دروغگو ها )


شاید افراد زیادی در نزدیک ما وجود داشته باشند که گاهی به راحتی با دروغ گفتن سر ما را کلاه سنگینی می گذارند. ما هر چقدر هم که تیز بین باشیم به دلیل طبیعی بودن بسیار زیاد و حیرت انگیز او نمی توانیم دروغ وی را تشخیص دهیم و متاسفانه در ان هنگام دو راه بیشتر در اختیار نداریم، اول زیر بار دروغ او برویم و حتی اگر به ضررتان هم بود قبول کنید. دوم شما نیز با چند دروغ دیگر به او جواب بدهید و در ان لحظه ان چنان دروغ در دروغ می شود که خودتان هم نمی فهمید چه شد و بعد هم فقط خودتان می مانید و خدای خودتان که شاهد دروغ هایتان بوده.

ولی شما می توانید از راه جدیدی حتی دروغگو های بسیار زیرک را بشناسید. این راه جدید زبان بدن نام دارد. زبان بدن یعنی کار هایی که بصورت ناخوداگاه توسط اعضای بدن ما هنگام روبه رو شدن با کار های مختلف انجام میگیرد. البته شما هم وقتی دروغ بگویید این علاعم را در خودتان خواهید دید. اما اگر شما حتی چند تا از این علاعم را دیدید نمی توانید مانند پلنگ به طرف او بدوید و چنان اورا بزنید که دیگران قبض روح شوند؛ شما باید با توجه به اخلاقیات قبلی شخص دروغ را تشخیص دهید.

1-مردمک چشمان

در هنگام وقوع دروغ، مردمک چشمان بزرگتر از قبل می شود. دلیلش هم اینست که فرد دروغگو دیدش کم می شود و برای بهتر دیدن مردمک چشمش شروع به باز شدن و بزرگ شدن می کند.

2-پلک ها

در هنگام وقوع دروغ پلک زدن تا حدی عادی میشود که اصلا باورتان نمی شود که فرد دارد دروغ می گوید. در حالی که شاید قبل از ان فاصله بین پلک زدن ها غیر عادی و نا منظم بوده است!

3-حرکات بیجای دستان

شاید عجیب باشد که بشنوید در هنگام دروغ گفتن مغز ناراحت میشود و سعی میکند جلوی شما که دارید دروغ می گویید را بگیرد؛ از این رو به دستان دستور می دهد که جلوی دهان را بگیرند البته دستان و مغز موفق نمی شوند ولی در هر حال این نشان میدهد که فرد دروغگو تمام مدت در حال کشیدن دست بر روی دهان و یا حتی دماغ و چشم و گوش است.

4- استفاده زبان از کلمات خودتان برای پاسخ به خودتان

فرد دروغگو برای پاسخ به جواب شما ( وقتی میخواهد دروغ بگوید) از کلمات خودتان استفاده می کند. مثلا شما از او میپرسید: تو طلا ها را دزدیدی؟

و او درجواب با استفاده از کلما خودتان میگوید: نه من طلا هارا ندزدیدم.

5- تمایل به عوض کردن بحث

فرد دروغگو تمایل بسیاری بر عوض کردن بحث دارد. مثلا بحث سر این است که چه کسی چای درون فنجان را خورده ولی به محض این که شخصی در رابطه با گرم بودن هوا صحبت می کند فرد دروغگو به سرعت به او می گوید: میدانی دلیلش چیست؟ دلیلش قرار گرفتن زمین در خط مماس و در فاصله 0.9 از ماه و همچنین تانژانت خط اول خورشید و...

و شروع می کند به حل معادله های ریاضی و همینطوری بحث را عوض میکند.

6- نگاه نکردن در چهره

فرد دروغگو سعی می کند در چهره شما نگاه نکند. البته دست خودش نیست و بصورت ناخواگاه این اتفاق می افتد.

7- تکان دادن عجیب پا ها

پا های فرد دروغگو بصورت شگفت اوری داعم در حال تکان خوردن است. البته این ویژگی بسیار بزرگی نیست و شما نمی توانید هرکه پایش را تکان میدهد بروید و یقه اش را بگیرید و بزنیدش به دیوار و سروصورت وی را خون الود گردانید.

 

امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع گردیده باشد.

  انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 24

دیدگاه های کاربران (0)



تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد